Te vagy a főhős: A játékkönyvek, ahol az olvasó írja a cselekményt Macsicza Mark 2025. 06. 09., h - 13:34 Jobbra fordulsz a labirintusban, vagy csendben kémlelsz a hátsó kertben? A játékkönyvek interaktív világa évtizedek óta rabul ejti az olvasókat, és most a Chameleon Comix jóvoltából Magyarországon is új erőre kapott. Beszélgetésünkben feltárjuk, hogyan éledt fel a legendás Fighting Fantasy sorozat, milyen kihívásokkal jár a műfaj újraélesztése, és miért ragadja magával a mai olvasókat is az a szabadság, hogy ők irányítják a kalandot. A játékkönyvek világa olyan egyedülálló élményt kínál, ahol az olvasó nem csupán szemlélője, hanem aktív alakítója is a történetnek. Ebben a különleges műfajban minden döntés számít, és a kaland kimenetele a mi kezünkben van. A ’80-as és ’90-es években Magyarországon is hatalmas népszerűségnek örvendő lapozgatós könyvek most új erőre kapnak, köszönhetően a Chameleon Comix kiadónak. Ebben az interjúban Szűcs Gyulával, a kiadó vezetőjével beszélgetek,...
Hamarosan átirányítunk a teljes cikkhez → Új Szó