A Lexus ES kizárólag hibrid és elektromos változatban lesz elérhető, és az európai piacon a BMW 5-ös sorozattal, a Mercedes E-osztállyal és az Audi A6-tal fog versenyezni. A Lexus ES története 1989-ben vette kezdetét, s a most napvilágra került nyolcadik generációs példány gyökeresen eltér az elődjétől, vagyis nem beszélhetünk merő frissítésről vagy ráncfelvarrásról. A modell áramvonalas karosszériával, hangsúlyos orr-résszel és megemelt hátsóval rendelkezik. Karcsúbbak, L alakúak a fényszórói, kimondottan méretesek a lökhárítóba ágyazott légbeömlői, hátul pedig a LED-csík az autó teljes szélességében végigfut, míg az éles vállvonalak agresszívabb kiállást kölcsönöznek az új autónak. A kerekek nagyok és többküllős kialakításúak. Az új ES továbbra is a TNGA-K platformon alapul, de a generációváltással méretesebb lett. Hossza 5140 mm, tengelytávja 2950 mm, szélessége és magassága pedig 1920, illetve 1555 mm. Ennek eredményeként a belső tér is tágasabb és kényelmesebb az elődjénél. A b...
Hamarosan átirányítunk a teljes cikkhez → Autoszektor