Citroën C3 teszt: vidám és jó



Hogy néz ki? Egyre kevesebb a kisautó, az Év Magyar Autója 2025 versenyben nevezett (elérhető árú autók kategória) Citroën C3 is csak úgy úszta meg az emlékalbumba kerülést, hogy fél számmal magasabb lett, azaz picit szabadidő-autós formát kapott (miközben az alapja nem a 208-as Peugeot-é, hanem egy, a fejlődő piacoknak szánt platformra építette a Stellantis; közvetlen rokona az Opel Frontera). Jól áll neki, tetszik. Szabad hasmagassága 19,3 centi, így magabiztosan közlekedhetünk mostohább (értsd magyarországi) útviszonyok közepette is. A négyméteres jármű (szélessége 1,7 méter, magassága 1,6 méter, tengelyek közötti távolsága 2,5 méter) városban közlekedve praktikusnak és fürgének bizonyul. Kompakt és merőben szögletes kialakítása nagyobb mozgékonyságot ad (fordulóköre 10,6 méter), kis alapterülete stresszmentes manőverezést és parkolást tesz lehetővé. A korábbinál 10 literrel nagyobb (310 liter) csomagtartóban elegendő hely áll rendelkezésre, ami a – Max felszereltségi szinten – 3...

Citroën C3 teszt: vidám és jó

Hamarosan átirányítunk a teljes cikkhez → Autoszektor

Ha nem irányítanánk át automatikusan, kattints ide!