Már csaknem tízezer esetben térítették vissza a jegyár felét



Vasárnap óta működik a késési biztosítás, a rendszer első három napján a MÁV-csoport 9600 esetben térítette vissza a jegyár felét, az esetek túlnyomó részében - az applikáción keresztül váltott jegyeknél - ez teljesen automatikusan történt anélkül, hogy az utasoknak bármit kellett volna tenniük a pénzvisszatérítés érdekében - közölte a MÁV-csoport vezérigazgatója szerdán a Facebook-oldalán. Hegyi Zsolt a posztban jelezte, az első napokban felfedeztek - és azóta már ki is javítottak - egy apróbb informatikai hibát, amely miatt a késési biztosítások egy részét a jegypénztárakban nem lehetett azonnal érvényesíteni, így az érintett utasokat a központi telefonos vagy e-mailes ügyfélszolgálatukhoz kellett irányítani. Hasonlóan ahhoz a néhány utashoz, aki csatlakozás, illetve buszról vonatra vagy vonatról buszra történő átszállás során szenvedett el összességében 20 percet meghaladó késést.Kiemelte,...

Már csaknem tízezer esetben térítették vissza a jegyár felét

Hamarosan átirányítunk a teljes cikkhez → Mohácsi Újság

Ha nem irányítanánk át automatikusan, kattints ide!