A minőség lassan nem számít, az olcsó termékeket keresik a vásárlók



Közel 5000 fős mintavétel alapján tett közzé kutatást a legnagyobb áruházak szórólapjait online összegyűjtő Akciós-Újság.hu. A felmérésből kiderült: az árérzékenység továbbra is a legmeghatározóbb attitűd a háztartások költéseinél, a kedvezményeket hirdető prospektusok internetes verziói pedig egyre nagyobb teret nyernek. Az Akciós-Újság.hu márkaépítéséért ezentúl Kovács Ádám felel, Head of Digital Brand pozícióban.2023 nyarán jelentette be a […] A A minőség lassan nem számít, az olcsó termékeket keresik a vásárlók bejegyzés először MMOnline-én jelent meg.

A minőség lassan nem számít, az olcsó termékeket keresik a vásárlók

Hamarosan átirányítunk a teljes cikkhez → MMonline

Ha nem irányítanánk át automatikusan, kattints ide!