A Hyundai bemutatta az új hibrid rendszerét: erős és nagyon spórolós



Rögtön egy példa arról, hogy mennyivel erősebb és hatékonyabb az új hibrid rendszer. Elsőként a jövőre piacra kerülő Palisade SUV-ba - valamivel nagyobb a Santa Fe-nél – fogják beszerelni, s az újonnan fejlesztett 2,5 literes benzines turbó-hibrid motorral hajtott autó 329 lóerős lesz, forgatónyomatéka pedig 460 Nm. A Hyundai kalkulálása szerint az új rendszer révén az autó teljesítménye 19 százalékkal, a nyomatéka 9 százalékkal nagyobb, a fogyasztása pedig 45 százalékkal kisebb lesz a hagyományos 2,5 literes T-Gdi motorral hajtott modellekénél. A dél-koreai autógyártó újgenerációs hibrid rendszere két elektromos motort használ. Az egyik önindítóként és generátorként funkcionál, vagyis indulásnál és az akkumulátor töltésénél játszik szerepet, minimalizálja az erővesztéséget és felgyorsítja az indítást. A másik villanymotor a mozgásért és a regeneratív fékezésért felelős. A két villanymotor és a belsőégésű turbómotor, illetve az ugyancsak újonnan fejlesztett váltórendszer finom összh...

A Hyundai bemutatta az új hibrid rendszerét: erős és nagyon spórolós

Hamarosan átirányítunk a teljes cikkhez → Autoszektor

Ha nem irányítanánk át automatikusan, kattints ide!