Ezért a márka tervezői mélyen elmerültek a márka gazdag történelmében, és a legendás modellek által inspirálva, a kortárs formatervezés nézőpontján keresztül értelmezték újra a Slavia B motorkerékpárt, amelynek reinkarnációja gyakorlatilag könyörög azért, hogy elvigyék egy körre. A motorkerékpár-koncepciót a francia Romain Bucaille tervező dolgozta ki, aki a Škoda Designnál autók külsején dolgozik. A Slavia B nevű tanulmánymodell ihletője az 1899-es Laurin & Klement Slavia B volt, amit egy 240 köbcentiméteres léghűtéses, egyhengeres motor hajtott, amelynek teljesítménye 1,75 lóerő volt, a végsebessége pedig 40 kilométer óránként. A motorkerékpárnak nem volt sebességváltója – az erőátvitel közvetlenül a motorhoz csatlakozó lapos szíjjal történt. A motorhoz pedálok is tartoztak, amelyeket indításra és segédhajtásra használtak. 1899 és 1904 között a Laurin & Klement 540 darab Slavia B motorkerékpárt gyártott. Míg az eredeti Slavia B motorja a váz belsejében volt, Romain koncepciója üre...
Hamarosan átirányítunk a teljes cikkhez → Autoszektor