Az Electronic Arts és a Marvel (Disney) közötti megállapodásnak eddig nem sok eredménye volt, de talán megtudtuk, mi lehetett volna a törölt Fekete Párduc-játékból. Jason Schreier, a Bloomberg szerkesztője többet is felfedett az Electronic Arts és a Cliffhanger Studios nemrég leállított Black Panther játékáról. Kitért számos kihívásra, amelyekkel a játéknak a négyéves fejlesztés során szembe kellett néznie, és néhány részletet is megtudhattunk arról, hogy mit tartalmazott volna a játék, ha az eljutott volna a célvonalon túlra. Schreier szerint az Electronic Arts azért döntött a Black Panther törlése és a Cliffhanger Games bezárása mellett, mert a játék fejlesztése nem haladt a megfelelő tempóban. Schreier forrásai szerint az Electronic Arts vezetői frusztráltak voltak amiatt, hogy a játék még mindig a fejlesztést megelőző, pre-produkciós fázisban tartott, és… Olvasd tovább... Kiderült volna, miért törölte az Electronic Arts a Black Panthert?
Hamarosan átirányítunk a teljes cikkhez → theGeek