A 27 éves jubileum alkalmából nemcsak akciókkal és nyereményjátékkal készült a hazai Auchan, hanem átfogó megújításon is átesik a márka, amelynek célja, hogy még közelebb kerüljön a vásárlókhoz. A vállalat új kommunikációs platformja három kulcsértékre épül: a kedvező ár-érték arányra, a széles választékra és a megbízható minőségre – tájékoztatta sajtóközleményben a Szolnoki Naplót május 28-án, szerdán az Auchan. A logóból már jól ismert Auchan madárka új technológiai megoldással és mesterséges intelligencia bevonásával „elevenedik meg”, hogy barátságos és hasznos hírvivőként segítse a vásárlókat az eligazodásban, és abban, hogy a legjobb ajánlatok ismeretében nap mint nap jó fogyasztói döntéseket tudjanak hozni. „Vásárlói kutatásra alapoztuk a márkakommunikációnk megújítását. A kihívás világos volt: miként ösztönözzük a vásárlókat arra, hogy az Auchant válasszák, és ne ... A Új márkastratégiával és szerethető figurával újít az Auchan bejegyzés először Szolnokinaplo.hu-én jelent meg.
Hamarosan átirányítunk a teljes cikkhez → Szolnoki Napló