Új márkastratégiával és szerethető figurával újít az Auchan



A 27 éves jubileum alkalmából nem csak akciókkal és nyereményjátékkal készült a hazai Auchan, hanem átfogó megújításon is átesik a márka, amelynek célja, hogy még közelebb kerüljön a vásárlókhoz. A vállalat új kommunikációs platformja három kulcsértékre épül: a kedvező ár-érték arányra, a széles választékra és a megbízható minőségre. A logóból már jól ismert Auchan madárka új technológiai megoldással és mesterséges intelligencia bevonásával „elevenedik meg”, hogy barátságos és hasznos hírvivőként segítse a vásárlókat az eligazodásban, és abban, hogy a legjobb ajánlatok ismeretében nap mint nap jó fogyasztói döntéseket tudjanak hozni.

Új márkastratégiával és szerethető figurával újít az Auchan

Hamarosan átirányítunk a teljes cikkhez → Digital Hungary

Ha nem irányítanánk át automatikusan, kattints ide!