Az online keresésekből mindig kiderül, hogy aktuálisan mi az, ami épp érdekli az internetezőket, akár a következő autójukat keresik a különböző valós lehetőségek összevetésével, akár csak álmodoznak az elérhetetlen járműről. Egy Google-kereséseken alapuló friss tanulmányból most kiderült, hogy mely márkák és modellek állnak a figyelem középpontjában a világ második legnagyobb újautó-piacán, az Egyesült Államokban – szövetségi és regionális szinten egyaránt. A terepjáró-kiegészítőket forgalmazó Extreme Terrain által készített elemzés szerint az országban a Toyota volt a legkeresettebb autógyártó az interneten 2022 januárja és 2025 januárja között. A japán autógyártó megelőzte még a helyi gyártónak számító Teslát is, amely a második helyen végzett. Még a Honda, a Ram és a Ford fért be a top 5-be. A Toyota prémiummárkája, a Lexus a 11. helyen végzett, megelőzve olyan európai riválisokat, mint a Porsche és a Jaguar. A fogyasztók érdeklődése az autómárkák iránt minden évben változik, egy...
Hamarosan átirányítunk a teljes cikkhez → Autoszektor