A díjra jelölés kizárólag szakmai szempontok alapján történik, arra sem pályázni, sem jelentkezni nem lehet. A független szakemberekből álló 40 fős Szakértői Bizottság a kiválasztás során vizsgálja egy adott brand tradícióját, piaci beágyazottságát, valamint a goodwilljét, innovációs tevékenységét és márkaépítési gyakorlatát egyaránt. Ezek mentén a Zsolnay Örökségkezelő által üzemeltetett Zsolnay Kulturális Negyed méltónak bizonyult az elismerésre. A nemzetközi Superbrands programot a brit Brand Council független szervezet alapította 1995-ben, azzal a céllal, hogy világszerte értéket nyújtson a kiemelkedő sikereket elérő, és azt hosszú távon is fenntartani képes márkák körébe. A kiválasztás minden országban azonos elveket követ: a Superbrands márkaminősítő program ma már közel 90 országban értékel. Magyarországon a Superbrands díj a fogyasztói bizalom kiépítésének elismert eszköze, 2025-ben immár huszonegyedik alkalommal vehetik át a sikeres fogyasztói márkák az elismerést. A díj ol...
Hamarosan átirányítunk a teljes cikkhez → Pécs Aktuál