Peter Molyneux, a játékipar ígéretekkel dobálózó pápája egészen máshogy tekintett a Microsoft hardverére, mint maguk a redmondiak. Ez azonban csak a jéghegy csúcsa: a Project Milo meghiúsulásának hátterében ennél jóval több van. Molyneux most új megvilágításba helyezte, hogyan született és miért bukott el a Project Milo nevű, Xbox 360-ra tervezett Kinect-kísérlet. A svédországi Nordic Game konferencián, egy kérdezz-felelek során kérdezték a Bullfrog és a Lionhead egykori alapítóját arról, mi történt a (Milo & Kate néven is futó) Project Milo-val, amelyben a játékosok a Kinect kamerájával és mikrofonjával kommunikáltak egy kisfiúval. Molyneux elmondása szerint, amikor először mutatta meg neki a Kinectet a Microsoft mérnöke, Alex Kipman, az eszköz elképesztően széles látószöggel bírt, amivel az egész szobát le lehetett fedni. Bár ez szerinte fantasztikus volt, egyáltalán… Olvasd tovább... Project Milo: Miért halt el a Kinect legígéretesebb projektje? Molyneux mindent elárult!
Hamarosan átirányítunk a teljes cikkhez → theGeek