A BYD, a Li Auto, a Zeekr és a Deepal is drasztikus ellenintézkedéseket harangozott be: akár ötmillió jüan (240 mFt) jutalom is ütheti azok markát, akik a hamis tartalmak gyártóinak nyomára vezetnek. A fekete PR alatt a helyi szaksajtó szervezett lejárató kampányokat ért, amelyek internetes „trollhadseregek” alkalmazásával árasztják el a közösségi médiaplatformokat kitalált, káros tartalomakkal a versenytárs márkákról. Ezek a kampányok jelentősen károsíthatják a célba vett vállalatok hírnevét, ami hatással van az üzleti tevékenységükre, elsősorban az eladásokra. Iparági szakértők szerint egy hónapig zajló negatív kampány több milliárd jüanos kárt okozhat az eladások kiesése miatt. A Deepal Automotive „védelmi alap” létrehozását jelentette be hírnevének oltalma érdekében. Az Avatr, amely ugyancsak az állami kézben lévő Changan Automobile leánymárkája, arról számolt be, hogy közel kétszáz bejelentést kapott a fekete PR elleni intézkedések áprilisi bevezetése óta. A Zeekr más stratégiá...
Hamarosan átirányítunk a teljes cikkhez → Autoszektor