Az elmúlt években nehéz idők jártak a Nissannál, de a revitalizációs tervük most végre elkezdett kibontakozni, mivel a márka átszervezi csoportjait és az új generációs modellekre összpontosít. A terv középpontjában a nagy teljesítményű Nismo almárka áll, amely a Nissan szerint a Patrol és a Juke mellett a cég három kulcsfontosságú részének egyikét fogja alkotni, amelyek köré újjáépítésre kerül a márka. A Nissan marketingért és mobilitásért felelős regionális alelnöke (az Egyesül Királyságban), Arnaud Charpentier az Auto Express-nek adott interjújában elmondta: "Tisztán látom a Nismo jövőjét. Ezt a vonalat fogjuk a márka középpontjába helyezni. A Patrol és a Juke mellett. Ezek az erős nevek jelentik a márkánk értékét. Így ragadtathatjuk el az ügyfeleinket, ami a biztos jövőt jelenti." Képek forrása: Auto Express
Hamarosan átirányítunk a teljes cikkhez → Autoszektor