Az ilyenkor szokásos prezentáció illendően rövid, de annál tartalmasabb volt, erre, mint „moderátor” mindig ügyel a Lajtner Tamás, a Ford sajtókapcsolatokért és kommunikációért felelős vezetője. Azt még tőle tudtuk meg, hogy Németországból érkezett elektromos Pumákkal egészítették ki a tesztautóflottát, így alakult ki a kék-sárga összeállítás, az utóbbiban a magyar rendszámos Fordok pompáztak. Kék-sárga sorakozó Szentendrén A hivatalosan Electric Yellow és Digital Aqua Blue fényezésű, prémium felszereltségű modellek műszaki tartalomban megegyeztek, 43 kWh-s akkucsomaggal és 163 lóerős teljesítménnyel bírtak, továbbá többségükben panorámatetővel is rendelkeztek. Károly Róbert, a Ford Blue és Model e üzletág igazgatója bemutatta az elektromos autók európai piacát, ahol Norvégiában 90, Dániában 60 százalék feletti az elektromos autók részesedése a forgalomba helyezett új modellek között. Magyarország ettől nagyon messze van bőven 10 százalék alatti részesedésével, de így is mögöttünk v...
Hamarosan átirányítunk a teljes cikkhez → Autoszektor