Azzal hencegett a vezérigazgató, hogy lecserélte az embereit a mesterséges intelligenciára - rájött, hogy szörnyű hibát követett el



A svéd Klarna cég vezérigazgatója, aki egyszer azzal hencegett, hogy automatizált ügyfélszolgálati AI-robotjai "700 dolgozó munkáját" végzik, most nagy bajban van. A CNBC jelentése szerint a fintech cég az idei első negyedévben 99 millió dolláros nettó veszteséggel szembesült, ami több mint kétszerese a tavalyi év azonos időszakához képest. A vállalat már a múlt hónapban szüneteltette a nagy érdeklődéssel várt tőzsdei bevezetését az Egyesült Államokban, amelynek értéke egykor több mint 15 milliárd dollár volt.

Azzal hencegett a vezérigazgató, hogy lecserélte az embereit a mesterséges intelligenciára - rájött, hogy szörnyű hibát követett el

Hamarosan átirányítunk a teljes cikkhez → Blikk

Ha nem irányítanánk át automatikusan, kattints ide!