A Nike, a világ egyik legismertebb sportcipő- és ruházati gyártója, június 1-jétől áremeléseket tervez bevezetni egyes cipők és ruházati termékek esetében. Ez a bejelentés mindössze néhány héttel követi azt, amikor a rivális Adidas figyelmeztetett arra, hogy az Egyesült Államok által bevezetett vámok miatt kénytelenek lesznek emelni a termékeik árait. A Nike azonban nem nevezte meg kifejezetten az amerikai vámokat, mint az áremelés oka, csupán annyit közölt, hogy rendszeresen végez „árazási kiigazításokat”. A Nike termékeinek szinte mindegyike Ázsiában készül, ahol a Donald Trump által bevezetett vámok célkeresztjébe kerültek. Az Egyesült Államok jelenleg felfüggesztette a magasabb „visszavágó” vámok bevezetését júliusig, de egy alapvető 10%-os vám továbbra is érvényben van számos ország ellen. A vámokat általában az importáló cég fizeti, nem pedig az a vállalkozás, amelyik a terméket előállította. Az importálók dönthetnek úgy, hogy magukra vállalják a többletköltséget, de sokszor i...
Hamarosan átirányítunk a teljes cikkhez → Extrafoci