Egységesíti informatikai rendszereit az E.ON: változnak az ELMŰ Hálózati Kft. online ügyfélszolgálati elérhetőségei és átmeneti korlátozások várhatók az ügyintézésben



Az E.ON Hungária Csoporthoz tartozó ELMŰ Hálózati Kft. és az E.ON Észak-dunántúli Áramhálózati Zrt. ellátási területén élő ügyfelek a júniusi és júliusi hónapokban változásokat tapasztalhatnak az ügyintézésben, például a megszokottnál később kaphatnak számlát, bizonyos ügytípusok esetében hosszabb átfutási idővel számolhatnak. Többek között egyes ügyfelek az ELMŰ Hálózati Kft. területén akár 3 hetes csúszást is tapasztalhatnak az MVM Next Energiakereskedelmi Zrt.-től érkező villamos energia elszámoló számlák érkezésében. A hibabejelentések és visszakapcsolások kezelése, az előre fizetős mérők töltése változatlanul elérhető lesz az átállás ideje alatt is.

Egységesíti informatikai rendszereit az E.ON: változnak az ELMŰ Hálózati Kft. online ügyfélszolgálati elérhetőségei és átmeneti korlátozások várhatók az ügyintézésben

Hamarosan átirányítunk a teljes cikkhez → Digital Hungary

Ha nem irányítanánk át automatikusan, kattints ide!