A Tesco, az Egyesült Királyság legnagyobb élelmiszerlánca, nyilvánosan bocsánatot kért a vásárlóitól, miután informatikai problémák miatt sokan nem tudtak módosítani online rendeléseiken, illetve nem tudták elérni digitális Clubcard-jaikat. A péntek délutáni órákban számos ügyfél panaszkodott a közösségi médiában a cég weboldalával és mobilalkalmazásával kapcsolatos zökkenőkre. A Tesco szóvivője a BBC-nek elmondta, hogy sikerült orvosolni egy szoftverhibát, amely ideiglenesen befolyásolta a vásárlók online élményét. „Sajnáljuk a kellemetlenséget” – tette hozzá a szóvivő. A közösségi médiában megosztott bejegyzések alapján a vásárlók többféle problémát tapasztaltak a Tesco digitális szolgáltatásaival kapcsolatban. Sok felhasználó jelezte, hogy nem tudta módosítani online rendelését, míg mások arról számoltak be, hogy nem tudták megnyitni Clubcard-jukat az alkalmazáson belül, így nem tudtak pontokat gyűjteni vagy kuponokat felhasználni vásárlásaik során. A Tesco X platformon található...
Hamarosan átirányítunk a teljes cikkhez → Extrafoci