Lezárta a Rolix YouTube-csatorna reklámozási gyakorlatát vizsgáló eljárását a Gazdasági Versenyhivatal (GVH), a csatorna javít a reklámozási gyakorlatán - közölte a GVH. A GVH vizsgálata szerint a videómegosztó csatornán megjelent egyes, a ViharFlotta Kft. által értékesített termékeket és szolgáltatásokat tartalmazó kereskedelmi kommunikációk esetén nem volt egyértelműen feltüntetve a tartalmak reklámjellege. A vizsgálat alá vontak számos megfelelési intézkedést vállaltak a jogkövető magatartásuk kialakítása érdekében. Ezek a ViharFlotta Kft. más influenszer partnereire is kiterjednek, végrehajtásukat pedig kötelezően előírta a GVH Versenytanácsa. A tájékoztatóban felidézték, hogy a GVH a 2024 tavaszán 6 hazai influenszerrel és több hirdető céggel szemben indított versenyfelügyeleti eljárásaiban számos hiányosságot észleltek a véleményvezérek marketingtevékenységében. Mindössze az influenszerek 20 százaléka tartja be minden esetben a reklámjelleg feltüntetésére vonatkozó szabályokat...
Hamarosan átirányítunk a teljes cikkhez → Haszon.hu