A Unreal Engine 5 és a nyílt világú játékok eddig nem voltak túl jóban – ez azonban hamarosan megváltozhat, ami különösen fontos lehet a készülő The Witcher 4 szempontjából. A magas gépigények és optimalizálási problémák rengeteg játékos életét keserítették meg. Az idei évben több nagy szabású szerepjáték is az Unreal Engine 5-re építkezett, hogy hatalmas, látványos világokat hozzanak létre – ám ezek gyakran csak a legerősebb PC-ket és konzolokat nem kényszerítették térdre. A Black Myth: Wukong, az Avowed vagy az Oblivion Remastered vizuálisan lenyűgözőek, de az optimalizálás problémás, és a hardverigény extrém. Most azonban fordulópont jöhet az Epic Games technológiájában. Az 5.6-os verzió előzetese komoly ígéreteket tesz Az Epic Games bejelentette, hogy az Unreal Engine 5.6 lehetővé teszi majd „masszív, részletgazdag nyílt… Olvasd tovább... Unreal Engine 5 végre megtanulhatja kezelni a nyílt világokat – a CD Projekt RED is örülhet
Hamarosan átirányítunk a teljes cikkhez → theGeek