Assassin’s Creed Shadows: a sugárkövetés használata könnyített a fejlesztőknek!



A sugárkövetés (ray tracing RT) sok adatot és munkát spórolt meg a fejlesztőknek az Assassin’s Creed legújabb részében. Néhány érdekes részlet derült ki az Assassin’s Creed Shadowsról az idei Game Developers Conference (GDC) során. Így tudtuk meg, hogy miért választja sok fejlesztő az RT használatát az „előre sütött” (baked) megvilágítás helyett. Erről beszélt Nicolas Lopez, a Ubisoft munkatársa. A franchise-ban használt globális megvilágítás hátterét ismertette, kiemelve, hogy minél összetettebb lett a játékvilág, annál több kompromisszumot kellett kötni. Az Assassin’s Creed Unity-ben jó volt a megvilágítás, amit a viszonylag kis világ és a rögzített napszak tett lehetővé. Ha az Assassin’s Creed Origins ugyanazt a módszert alkalmazta volna, mint a Unity, a játék 450 GB világítási adatot tartalmazott volna, és a világítás „sütése” 3 hónapig… Olvasd tovább... Assassin’s Creed Shadows: a sugárkövetés használata könnyített a fejlesztőknek!

Assassin’s Creed Shadows: a sugárkövetés használata könnyített a fejlesztőknek!

Hamarosan átirányítunk a teljes cikkhez → theGeek

Ha nem irányítanánk át automatikusan, kattints ide!