„A két új BMW parfüm a márka által fémjelzett hamisítatlan élmény új dimenziójába vezet el. Mindkét illat magával ragadó, hívogató és kifejező – éppúgy, mint maga a BMW márka. Egész napos társakként olyan különleges perspektívát kínálnak, amellyel ügyfeleink azonosulni tudnak, és ez még tovább erősíti a BMW iránti érzelmi kötődést” – fogalmazott Stefan Karch, a BMW Lifestyle & Licensing vezetője. „Az AMBERNESS és a BERGAMOOD parfümök kifejlesztése izgalmas kihívás volt. A BMW az autóipar úttörője és iránymutatója, a Mavive pedig az illatszeripar kereteinek újraalkotója. E két márka együttműködéséből két merőben új illat és egy páratlan aromaélmény született” – mondta Marco Vidal, a Mavive S.p.A. vezérigazgatója. Friss és élénkítő, érzéki és nyugodt, vagy e kettő kombinációja Az új BMW parfümök szándékosan lépik át a genderhatárokat és mindenkit egyformán gyönyörű illattal ruháznak fel. Mindkét parfüm önálló illatként funkcionál, kombinálva és/vagy különböző koncentrációkban alkalmaz...
Hamarosan átirányítunk a teljes cikkhez → Autoszektor