Szerző: Heimer György Mint ahogy a cég sajtóanyagából (newspressuk.com/releases/public-view/single-release/113296) kitűnik, e technika iránt várható nagy keresletet több tényező magyarázza. Ezek egyik legfontosabbika, hogy bár ma a teljesen elektromos személyautókkal – egy töltéssel – már 500 kilométer körüli utat lehet megtenni, mégis sok autóst riaszt a „hatótáv-para”, s inkább lemondanak a villanyosok vásárlásáról. Ez különösen igaz olyan régiók esetében, ahol foghíjas a töltőhálózat, és így az eRE (elctric range extender – elektromos hatótáv-növelő) főként a drága nagyakkus e-autók vagy a plug in hibridek versenyképes alternatívájaként jöhet szóba – mondta Otmar Scharrer, a ZF e-fejlesztési ügyekben illetés alelnöke. Az újgenerációs ZF rendszerben egy kiegészítő benzines segédmotor generátoron át táplálja a lemerült akkumulátorokat, a teljesítménytől függően kétféle kivitelben, aminek eredményeként a hatótáv 700-1000 kilométer közé emelkedhet. A range extender valójában nem új ö...
Hamarosan átirányítunk a teljes cikkhez → Autoszektor