Kamuzott? – Rendesen megütötte a bokáját a Coca-Cola – A kommunikációja miatt változtatásra kényszerül



A Svéd Fogyasztóvédelmi Hatóság és a magyar Gazdasági Versenyhivatal (GVH) közös vezetésével lépett fel a The Coca-Cola Company (Coca-Cola) nem egyértelmű címkéivel szemben az európai fogyasztóvédelmi hatóságokat tömörítő Fogyasztóvédelmi Együttműködési Hálózat (CPC). A globális üdítőitalgyártó cég vállalta, hogy a jövőben átlátható és pontosabban megfogalmazott üzeneteket alkalmaz termékeinek címkéin és ehhez igazítja kereskedelmi kommunikációját is.

Kamuzott? – Rendesen megütötte a bokáját a Coca-Cola – A kommunikációja miatt változtatásra kényszerül

Hamarosan átirányítunk a teljes cikkhez → Médiapiac

Ha nem irányítanánk át automatikusan, kattints ide!