Megtévesztő volt az újrahasznosítás? – A Coca-Cola egész Európában címkét cserél



Változtat a zöld üzenetein a Coca-Cola. Az Európai Unió fellépése nyomán pontosítják az újrahasznosíthatóságról szóló címkéket és reklámokat, hogy ne vezessék félre a vásárlókat. A Gazdasági Versenyhivatal Magyarországon külön eljárást is indított a megtévesztő állítások miatt, amely több ásványvízgyártót is érint. Európai szintű hatósági nyomásra változtat környezetbarát marketingüzenetein a Coca-Cola. A címkék és reklámok pontosítása Megtévesztő volt az újrahasznosítás? – A Coca-Cola egész Európában címkét cserél

Megtévesztő volt az újrahasznosítás? – A Coca-Cola egész Európában címkét cserél

Hamarosan átirányítunk a teljes cikkhez → TőzsdeFórum

Ha nem irányítanánk át automatikusan, kattints ide!