NMHH: Nem jellemző a médiabuborék-jelenség Magyarországon



Nem a médiatermékek fő témája, politikai álláspontja, célcsoportja, esetleg közönségének demográfiai összetétele, hanem elsősorban azok típusa határozza meg a főbb csoportosulások kialakulását Magyarországon. Egyebek közt ez derült ki a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság (NMHH) által 2024. december 4. és 2024. december 20. között, a Társadalomkutató Kft. közreműködésével készített legfrissebb kutatásából. A reprezentatív felmérés szerint az emberek tájékozódási forrásai ideológiai, pártpolitikai szempontból többszínűek, tájékozódási pontjaikat inkább a médiatípus határozza meg és csupán elenyésző hányadukra jellemző, hogy egy-egy buborékból tájékozódnak.

NMHH: Nem jellemző a médiabuborék-jelenség Magyarországon

Hamarosan átirányítunk a teljes cikkhez → Jogászvilág

Ha nem irányítanánk át automatikusan, kattints ide!