Megszünteti a német légitársaság hosszú távú járatain bizonyos termékek értékesítését. Az ok: szinte semmit sem kerestek rajta. Nem lesznek kaphatóak parfümök, cigaretták, napszemüvegek a Lufthansa repülőgépeinek fedélzetén. Az indoklás alapján a légitársaság már nem keresett semmit a szóban forgó üzletágból, mert a csökkenő kereslet mellett magasak voltak a beszerzési költségek. Egyes útvonalakon már megszűnt az értékesítés, szeptembertől pedig már a teljes hálózaton a múlté lesz a fedélzeti értékesítés. A Lufthansa egy ideje nem kínál árut rövid távú járatokon sem. A webshopban és a reptéri üzletekben ugyanakkor a termékpaletta változatlan - írja az Economx. A Lufthansa a hosszú távú járatok teljes fedélzeti szolgáltatását megújítja. Szándékukban áll bővíteni az ételek és italok választékát, terveikhez pedig a mesterséges intelligencia is hozzájárul: egy úgynevezett tálcás nyomkövető fogja átvizsgálni a fedélzeten megtisztított tálcákat aszerint, hogy azokon részben, vagy teljesen...
Hamarosan átirányítunk a teljes cikkhez → Haszon.hu