Szerző: Heimer György A pénzügyi csomag a havi 2 milliós alapbért, a félmillió eurós nyugdíj utáni juttatást, továbbá a korábbi üzleti eredményekért kalkulált 20 millió eurót tartalmazza. A részvényesek döntését heves vita kísérte, többen érdemtelennek tartják a csillagászati nagyságú kompenzációt, legfőképpen a cégcsoport mélyrepülése és Tavares zsákutcás menedzsmentje miatt. A Stellantis, amely 2021-ben alakult a Fiat-Chrysler és a Peugeot Citroen csoporthoz tartozó márkákból a világ negyedik legnagyobb autógyártójává lépett elő. A konglomerátum élére a csodamenedzser hírében álló Tavarest nevezték ki, aki főként kíméletlen költségcsökkentő módszereiről vált világszerte ismerté. Kezdetben még jól húzott a szekér, de tavaly már csőstül jött a baj: kiütköztek a Stellantishoz tartozó márkák versenyképességének gyengeségei. Tavaly a részvények értéke 40 százalékkal zuhant, hegyekben sorakoztak az eladhatatlan autók, leginkább a Fiat, az Alfa Romeo és a Dodge típusai. Nem igazán sikerü...
Hamarosan átirányítunk a teljes cikkhez → Autoszektor