André Citroën már száz éve hitt az elektromosság erejében



1925. július 4.-én, az esti órákban hatalmas, világító betűk írták ki a Citroën nevet a párizsi Eiffel-toronyra. Fernand Jacopozzi világítástechnikai mérnök meggyőzte André Citroënt, hogy támogassa őrült ötletét, és világítsák ki a francia főváros legismertebb látványosságát. André Citroën maga is felvilágosult elme volt. Pontosan tudta, hogy mekkora műszaki kihívással jár ez a vakmerő elképzelés, hogy milyen hatalmas hatással lesz az egész világra, és persze azzal is tisztában volt, hogy micsoda reklámlehetőséget jelent ez számára. Megdöbbentés, innováció és a határok feszegetésére – ezeket a veleszületett képességeket André Citroën az üzleti élet legváltozatosabb területein hasznosította, a termeléstől kezdve a technológiákon át az értékesítésig, az ügyfélkapcsolati tevékenységektől az emberi erőforrások kezelésén át a kommunikációig. A társadalmat bensőségesen ismerő Citroën arra törekedett, hogy a még szabadabb mozgás és a függetlenség érdekében minél szélesebb körben elérhetővé...

André Citroën már száz éve hitt az elektromosság erejében

Hamarosan átirányítunk a teljes cikkhez → Autoszektor

Ha nem irányítanánk át automatikusan, kattints ide!