A Call of Duty nem példa számukra – a South of Midnight fejlesztői szerint nem kötelező a giga siker



A Compulsion Games vezetője szerint nem céljuk, hogy olyan szintű blockbustereket gyártsanak, mint a Call of Duty. Ehelyett a kreativitás és a saját hangvétel fontosabb számukra, amit az is jelez, hogy a South of Midnight már több mint egymillió játékoshoz jutott el az Xbox Game Pass segítségével. A Compulsion Games már régóta az Xbox Game Studios egyik legsajátosabb hangú csapata, amely a We Happy Few nyomasztó, disztópikus világával tette le névjegyét. Most azonban új területre merészkedtek: a South of Midnight a déli folklór világát eleveníti meg egy merész vizuális stílusban, amely ismét bizonyítja a stúdió kreativitását. A stílusos tálalás ugyanakkor nem feltétlenül garantál Call of Duty-szintű eladásokat. Ennek ellenére a South of Midnight jelentős mérföldkövet ért el: az első három héten több mint egymillió… Olvasd tovább... A Call of Duty nem példa számukra – a South of Midnight fejlesztői szerint nem kötelező a giga siker

A Call of Duty nem példa számukra – a South of Midnight fejlesztői szerint nem kötelező a giga siker

Hamarosan átirányítunk a teljes cikkhez → theGeek

Ha nem irányítanánk át automatikusan, kattints ide!