Az Audi elismerte, hogy romlott az autóinak belső minősége



Az 1990-es évek óta az Audi név egyet jelent a sportos, luxus német autóval, ami minden tekintetben prémium. A gyártó nem csak motorilag, de belső tekintetében is presztízses modelleket dobott piacra, amelyekben a legfinomabb bőr- és szövetanyagok jelentek meg. Ezzel a Volkswagen Csoporthoz tartozó márka a rivális Mercedes-Benz és BMW mellett is képes volt kitűnni a luxus piacon. Azonban az elmúlt évek tendenciái azt mutatják, hogy ez a nívó valahol elveszett út közben, ahogyan az Audi egy ideje kisebb identitásválságban szenved és igyekszik megtalálni önmagát az egyre nehezedő prémiumautó-piacon. Az Audi erős mentalitásváltással kezdte az évet, mivel igyekszik jobban elhatárolódni a konszernen belül és megtalálni saját identitását, nem csak egy drágább Volkswagen kíván lenni. Ezt mind fenntarthatóság, mind márkaismertség és megnevezés tekintetében is megjelentette, hogy a vásárlókat minél inkább meggyőzze arról, hogy az Audi modern, jól ismerhető és környezettudatos. Ezen felül még...

Az Audi elismerte, hogy romlott az autóinak belső minősége

Hamarosan átirányítunk a teljes cikkhez → Autoszektor

Ha nem irányítanánk át automatikusan, kattints ide!