A Peugeot 1949-ben mutatta be első kombimodelljét. A 203-as akkor jelent meg, amikor a kategória még gyerekcipőben járt, és senki sem tudta biztosan, hogy van-e komoly igény az ilyen felépítésű autókra. A Peugeot újító szelleme azonban erős volt, és két változat is piacra került: egy ötüléses Commercial kombi és egy 20 centivel hosszabb tengelytávú, három üléssoros Familiale verzió. Ekkor tehát az a hagyomány is elindult a Peugeot-nál, hogy a kombi hosszabb tengelytávú padlólemezre épül, mint a szedán vagy a ferdehátú verziók és akár három üléssoros is lehet. A 203-as nagyon népszerű volt a vevők körében, mert rendkívül gazdaságos volt. Sportsikerek is kísérték útját: mindössze 17 nap alatt lefutotta ugyanis a Párizs-Fokváros távolságot (15.000 km), s a durva afrikai terep sem fogott ki gazdaságosságán, hiszen csak 900 km-enként kellett megtankolni. Utódja, a Peugeot 403 dizájnja a Pininfarina stúdió munkája, ezzel a modellel kezdődött az olasz formatervező cég és a Peugeot több min...
Hamarosan átirányítunk a teljes cikkhez → Autoszektor