A Chery példáján jó érzékelhető, hogy Kína legnagyobb iparvárosában és a Távol-Kelet egyik gazdasági központjában tartott seregszemle rendkívül sokszínű és egyre gyarapodóbb választékot tár az érdeklődők elé, miközben az európai autókiállítások, például a Genfi Autószalon ázsiója egyre csökken. A Chery csoport nem kevesebb mint 53 új modellel rukkolt elő Sanghajban. Mindezek az autók a világszerte egyre ismertebb Chery Group öt almárkájához tartoznak - Chery, Exeed, Jetour, iCAR és Luxeed. A négytucatnyi új autó bemutatása egyértelműen jelzi a cégvezetés azon szándékát: jelentősen bővíteni akarják a jelenlétet mind a kínai, mind a nemzetközi piacon. A „fő” márkanév, a Chery alatt 16 autót állítottak ki Sanghajban. Köztük például a frissítésen átesett QQ elektromos kisautót, a Fengyun A9 szedánt, amelyre a hírek szerint 35 nap alatt több mint 53 ezer előrendelés érkezett, valamint a még csak koncepciónak számító Tiggo 9L SUV-ot. Ennek a 16 autónak a felszereltsége változó – van, amel...
Hamarosan átirányítunk a teljes cikkhez → Autoszektor