A „Halott Ló-teória” és az e-kereskedelem



Elméletben a Halott Ló-elmélet egy humoros üzleti metafora. „Ha rájössz, hogy döglött lovon ülsz, a legjobb stratégia, ha azonnal leszállsz róla.”. Vagyis: ha egy stratégia vagy módszer nyilvánvalóan nem működik, nem érdemes azt tovább erőltetni. Az elmélet rávilágít, milyen abszurd és káros tud lenni, ha ragaszkodunk egy már életképtelen üzleti stratégiához. Ennek ellenére sok hazai cég és szervezet (az e-kereskedelemben is) tovább próbálkozik a „halott lova” életben tartásával - ahelyett hogy belátná kudarcát. A „Halott Ló-teória” és az e-kereskedelem

A „Halott Ló-teória” és az e-kereskedelem

Hamarosan átirányítunk a teljes cikkhez → Kosárérték

Ha nem irányítanánk át automatikusan, kattints ide!