Kétszámjegyű növekedéssel, 67,6 millió eurós árbevétellel zárta az elmúlt évet a DODO – 2025-ben cél az időablakos kiszállítás széles körű elterjesztése



Összesen 6,5 millió csomagot kézbesített Európa hat országában tavaly az okoslogisztikai szolgáltatásokat nyújtó DODO, s ennek köszönhetően a társaság ezúttal is kétszámjegyű növekedést produkált. A pozitív eredmény elérésében fontos szerepet játszott a nemzetközi terjeszkedés: Németország 2024-ben a DODO második legerősebb piacává vált, de Magyarországon is látványos volt a bővülés, elsősorban az Auchan megbízásából végzett házhoz szállításoknak köszönhetően. A vállalat 2025-re kitűzött céljai között szerepel piaci pozícióinak további erősítése az élelmiszer-kiszállítás területén, valamint a vásárlók által előre megjelölt időablakokban teljesülő, precíz kézbesítések számának növelése.

Kétszámjegyű növekedéssel, 67,6 millió eurós árbevétellel zárta az elmúlt évet a DODO – 2025-ben cél az időablakos kiszállítás széles körű elterjesztése

Hamarosan átirányítunk a teljes cikkhez → Digital Hungary

Ha nem irányítanánk át automatikusan, kattints ide!