Kávé vagy tea? Kiderült, melyik az egészségesebb Ausztrál kutatók 10 ezer ember életét követték nyomon egy évtizeden keresztül. 2025 novemberében tették közzé az ausztrál Flinders Egyetem kutatói tanulmányuk eredményeit, amelyben közel 10 ezer, 65 éves vagy annál […] A Kávé vagy tea? Kiderült, melyik az egészségesebb bejegyzés először Vince-én jelent meg.
Hamarosan átirányítunk a teljes cikkhez → VinCE