Értesítések engedélyezése
Engedélyezi az értesítéseket a böngészőjében?

Eredményesen zárta a megújulás évét a Decathlon

A piacvezető sportszerkereskedő márka 86,2 milliárd forintos nettó árbevétellel zárta a 2024-es évet Magyarországon, ami az azt megelőző évhez képest 6%-os növekedést jelent. A pénzügyi eredményeken túl a tavalyi év sok szempontból a növekedés és a változás éve volt a Decathlon életében. A megújult globális márkaidentitás szerint tavasszal hazánkban is megkezdődött az arculatváltás és modernizáció folyamata, miközben kiemelt stratégiai területként minden eddiginél nagyobb hangsúlyt kaptak a körkörös üzleti modell fenntarthatóságot és gazdaságot támogató területei. Emellett a hosszú távú ár-érték arány stratégia részeként a Decathlon új termékcsoporttal, a “Kék Termékek” bevezetésével is erősíti portfólióját.

Femcafe.hu

novekedes.hu

Drónsereg csapott le Ukrajnára

atv.hu

naphire.hu

Médiapiac

Fellázadt a Facebook

vasarnap.hu

10perc.hu

Gondola

Győztünk!