Értesítések engedélyezése
Engedélyezi az értesítéseket a böngészőjében?

A Stellantis szerint a marketing okolható a Maserati rossz eladásaiért

A második negyedév végeztével minden cég közzéteszi eladásainak adatait és a Stellantis cégcsoport alatt futó Maserati luxusmárka bizony elég lehangoló számokat produkált 2024 első felében. A tavalyi év ugyanezen időszakában 15 300 kézbesítés történt, azaz ennyi eladott modell került a vásárlók tulajdonába. Az idei évben ez a szám az első hat hónapban csupán 6500 volt. Ez 58 százalékos visszaesést jelent. Mi történt? Az autóipar nehéz időket él, a vásárlói kereslet és az eladói kínálat egyre inkább úgy tűnik, nem talál közös nevezőt. Az SUV-őrület egyre erősödik, amíg az elektromos autókat nem akaródzik vásárolni, a luxus sportautókról pedig ne is beszéljünk. Pedig a Maseratinak éppen ebben a szegmensben van hatalmas érdekeltsége. Miért nem veszik a gazdagok a luxuskocsikat? A Grecale az SUV-őrület egyik igen várt modellje volt idén. Az anyacég Stellantis vezérigazgatója, Carlos Tavares szerint a Maserati visszaesése nem a kínálat vagy éppen az árazás miatt van, hanem a biznisz egy ...

Femcafe.hu

Növekedés.hu

vasarnap.hu

10perc.hu

Teljes útzár Szegednél