Értesítések engedélyezése
Engedélyezi az értesítéseket a böngészőjében?

Az utazók negyede a közösségi média alapján dönt a nyaralásáról

A nyolc kulcsfontosságú piac – Egyesült Királyság, USA, Brazília, Franciaország, Németország, India, Ausztrália és Kína – 9 ezer ibis-ügyfelének adatait tartalmazó kutatása feltárja az utazások mögötti szándékokat.Az úti cél kiválasztásának 5 legfontosabb inspirációs forrása:45% – család és barátok31% – személyes érdeklődés és hobbi25% – utazási weboldalak/blogok20% – YouTube20% – ételek és konyhaUtazás és közösségi médiaAz […] A Az utazók negyede a közösségi média alapján dönt a nyaralásáról bejegyzés először MMOnline-én jelent meg.

Femcafe.hu

Növekedés.hu

vasarnap.hu

10perc.hu

Teljes útzár Szegednél