Továbbfejlesztett autóval és új versenyzőkkel készül a 2024-es Dakar-ralira a Toyota
Az autó A Toyota Gazoo Racing (TGR) a 2024-es Dakaron a tavalyi győztes autó frissített változatával indul, amelynek neve GR DKR Hilux Evo T1U lett, utalva a frissítési csomagra és a vb-n létrehozott új kategóriára is. Hírnevéhez méltó módon a Toyota a minőségre, a tartósságra és a megbízhatóságra helyezte a hangsúlyt a fejlesztésnél. A 2024-es Hilux Evo 10 centivel szélesebb lett (230 cm) elődjénél, és számos technikai finomítást tartalmaz. Külön figyelmet fordítottak a mérnökök a 350 mm-es rugóúttal rendelkező felfüggesztések tökéletesítésére, a légkondicionálót pedig a nagyobb hatékonyság érdekében áthelyezték. Ezenkívül a pickup vadonatúj hűtőrendszert is kapott, amely nagyobb teljesítményű a korábbinál. A szárazon 2, menetkészen több mint 2,6 tonnát nyomó Hilux Evo hajtásáról a Land Cruiser 300-asból származó 3,5 literes, ikerturbós V6-os motor gondoskodik, amely a szűkítővel 359 lóerőt és 620 Nm-t képes a négy kerék felé küldeni hatfokozatú szekvenciális sebességváltón kereszt...
- Hirdetés -