Értesítések engedélyezése
Engedélyezi az értesítéseket a böngészőjében?

Vajon a luxuscsomagolásról ismerjük fel a jó bort vagy a minőségi csokoládét?

A csomagolás döntő tényező egy termék eladásánál, hiszen ez alapján is következtethetünk egyrészt a minőségére, értékére, másrészt életérzést közvetít. A kutatások szerint az átlagos vásárló, aki mindössze 30 percet tölt el egy áruházban, összesen 9 ezer árucikket vesz észre ez idő alatt, másodpercenként 6-ot. Ez alapján kiszámolható, hogy a csomagolásra csupán 0,16 másodperc jut, ebbe kell besűríteni a hatást, a külsőségek meggyőzőerejét, amely alapján a vásárló eldönti, leteszi-e az adott termék mellett a voksát. Szakál János, a díszdobozairól elismert családi vállalkozás, az Sz. Variáns Kft. tulajdonos-ügyvezetője egy költséghatékony, de mégis nemes eleganciát sugárzó megoldást javasol az egyediség közvetítésére. A külcsín megfog, a belbecs megtart A csomagolástechnika többszörös díjnyertes nagymestere, az Sz. Variáns számára elsődleges szempont, hogy a külcsín kifejezze a belső tartalom minőségét, így talált rá arra az ideális, itthon kevéssé elterjedt technológiára, amely lehet...

Femcafe.hu

Növekedés.hu

Izrael tarkón legyintette Iránt

vasarnap.hu

10perc.hu

Megjelent Azahriah új lemeze