Értesítések engedélyezése
Engedélyezi az értesítéseket a böngészőjében?

A Scuderia AlphaTauri szponzoraként marad az ORLEN a Forma 1-ben

A Forma-1 népszerűsége az elmúlt években rohamosan növekedett. A tavalyi szezonban világszerte 445 millió tévénéző követte a futamokat, közvetlenül a lelátókon pedig több mint ötmillió rajongó szurkolt a világ legjobb versenyautó-pilótáinak. 2021-ben a Facebook, Twitter, Instagram, YouTube, TikTok, Snapchat és Twitch közösségi portálokon található hivatalos Forma-1 csatornák videóinak megtekintése 50 százalékkal, 7 milliárdra emelkedett. A közösségi oldalakon regisztrált reakciók száma elérte az 1,5 milliárdot, amely 74 százalékos növekedést jelent az előző évhez képest. A digitális csatornákon aktívan működő és izgalmas marketingmegoldásokat alkalmazó Scuderia AlphaTauri csapat közösségi profiljain az összesített követőszám a tavalyi évben meghaladta a 6,5 milliót. „Az ORLEN csoport több mint 100 millió vásárlójával Közép- és Kelet-Európa legjelentősebb energetikai vállalata. A globális márkaismertség kiépítése elengedhetetlenül szükséges stratégiai céljaink eléréséhez. Vállalatunk...

Femcafe.hu

Növekedés.hu

vasarnap.hu

10perc.hu

Megjelent Azahriah új lemeze