Értesítések engedélyezése
Engedélyezi az értesítéseket a böngészőjében?

Az Erste Csoport új reklámja az idei ünnep hangulatát tükrözi

Az Erste Csoport a napokban mutatta be 2022-es animációs karácsonyi reklámját, a #believeinchristmas-t. A korábbi sikeres karácsonyi reklámok, például a „Henry, a süni” hagyományait folytatva, az új animációs film az idén mindannyiunk előtt álló kihívást, az energiaválságot helyezi a középpontba. A reklámfilm üzenete egyértelmű: az összetartozás garantálja, hogy senki és semmi ne vegye el tőlünk a karácsony örömét. Több mint 225 millió megtekintéssel az Erste Csoport karácsonyi hirdetései elérték, hogy az osztrák bankház legyen a világ egyik legsikeresebb márkaneve az ünnepi reklámok piacán.

Femcafe.hu

Növekedés.hu

Mesés osztalékot fizet a Mol

vasarnap.hu

10perc.hu