Értesítések engedélyezése
Engedélyezi az értesítéseket a böngészőjében?

Wo Long: Fallen Dynasty: intenzív kihívás lesz mindenkinek

A Team Ninja kimondta: nem lesz nehézségi szintre vonatkozó választásunk… A Team Ninja esetében már a Ninja Gaiden reboot óta megszokhattuk, hogy bizony ha nem figyelünk, a játékaik miszlikre aprítanak bennünket (ezt el lehetett mondani a két Nioh-ról is). Ez a megközelítés nem fog változni a Wo Long: Fallen Dynasty esetében is, sőt, most már a FromSoftware (Elden Ring, Sekiro: Shadows Die Twice, Souls-sorozat, Bloodborne…) szintjén is túlmutató kihívásra is talán érdemes lesz felkészülni… Yamagiwa Masaaki, a Wo Long: Fallen Dynasty producere így nyilatkozott az egyetlen nehézségi szintről: „Azt gondoljuk, hogy „jó”, ha van egy meghatározott nehézség, hogy mindenkinek ugyanaz legyen az élménye, amikor egy igazán intenzív akadályt kell leküzdenie, és mindannyian érezzék a siker érzését, amikor valamit sikerrel teljesítenek. De a kikötés az, hogy… Olvasd tovább...

Femcafe.hu

Növekedés.hu

vasarnap.hu

10perc.hu

Megjelent Azahriah új lemeze