Értesítések engedélyezése
Engedélyezi az értesítéseket a böngészőjében?

Hány embert bír el a Trabant, és mekkora a Volvo villanyszámlája?

Napjainkban szuperszámítógépekkel elemzik a nagy sebességű kamerák által rögzített borulásteszteket, hogy értékeljék az utastér védelmét, de nem volt ez mindig így, voltak egyszerűbb és persze olcsóbb módszerek a karosszéria ellenálló képességének vizsgálatára. DKW terhelési próba Forrás: Auto Union/Audi Klasszikus teszt ma is a tetőterhelés mérése. Az autómobilizáció hőskorában ezt egyszerűen elintézték: kihívtak a műhelyből tíz-tizenkét embert, aztán ráparancsolták őket a hevenyészett platóra, és mindjárt akadt fotós is, aki megörökítette a bizonyítékot: a műanyag karosszéria bírja a terhelést. Így volt ez 1937-ben az Auto Unionhoz tartozó DKW márkánál, majd a Trabant gyárban. Pontosabban már a DKW utódjának és a Trabi elődjének számító P7-es modell esetében, utóbbinál a műanyagként ismert duroplast anyagú karosszéria tetőterhelését tesztelték. Ennyit bír a P70-es műanyag karosszériája Forrás: VEB Automobilwerke Zwickau Az ősi bevált módszer lényege, hogy a kocsi tetejére szerelt ...

Femcafe.hu

Növekedés.hu

vasarnap.hu

10perc.hu