Értesítések engedélyezése
Engedélyezi az értesítéseket a böngészőjében?

Nem lesz narratívaközpontú a Skull & Bones!

A Ubisoft évek óta bejelentett (és ideiglenesen fejlesztési poklon is átesett) játéka tehát nem nagyon fog a történetre hangsúlyt fektetni… Ryan Barnard, a Skull & Bones rendezője szerint a játékban nem lesz olyan erősen kidolgozott történet. Tény, hogy a francia kiadó élő szolgáltatásos, live service játékként pozicionálta a szexuális zaklatások miatt is a hírekbe jutó Ubisoft Singapore projektjét, de biztosan volt, aki elvárta a játéktól, hogy azért rendelkezzen egy kidolgozott egyjátékos kampánnyal, így a narratívavezérelt tartalmak is figyelmet kaphattak volna. De erről le kell mondanunk. A hangsúlyt azt kapta, hogy a játékosok a saját történetüket hozzák létre. Barnard a TrueAchievementsnek nyíltan kimondta: a Skull & Bones nem narratívakozpontú játék. Igen, a játéknak megvannak a sztorival kapcsolatos elemei, ugyanis a kalózkodás során összefutunk a Kingpinekkel, amik… Olvasd tovább...

Femcafe.hu

Növekedés.hu

Mesés osztalékot fizet a Mol

vasarnap.hu

10perc.hu