Értesítések engedélyezése
Engedélyezi az értesítéseket a böngészőjében?

A magyar vállalkozások még mindig nem értik, hogy milyen a jó brand? Szókimondó interjú Gyimesi Lászlóval.

A magyar vállalkozások zöme középszerű és unalmas, s emiatt senkit sem érdekelnek – állítja Gyimesi Laci márkatanácsadó. A BrandesFiú és a Mystic Nails Hungary Kft. alapító tulajdonosa szerint egy márkának jól meghatározható tulajdonságai vannak és a legfontosabb tulajdonsága az érzelmekre való hatás képessége. A szakember szerint ezt sok cég nem ismerte fel, ezért is bombázzák a célközönséget termékleírásokkal. A „kis pénz, kis brand, nagy pénz nagy brand?” kérdésünkre is megkaptuk a választ.

Femcafe.hu

Növekedés.hu

Eljött az arany reneszánsza

vasarnap.hu

10perc.hu

Íme a Tisza Párt EP-listája