Értesítések engedélyezése
Engedélyezi az értesítéseket a böngészőjében?

Íme a Call of Duty: Modern Warfare 2 logója – már most népszerűbb, mint a Vanguard!

Bizony, egyszerűen csak a Modern Warfare 2 logójának posztolása nagyobb érdeklődést váltott ki a közösségi hálón, mint a legújabb COD első trailere. Csak egy logó. Ennyi kellett ahhoz, hogy az Activision tegnap a Call of Duty: Modern Warfare 2-vel több forgalmat generáljon a Twitteren, mint a Vanguard az első trailerével anno, ami a veterán akció-shooter sikerszéria következő része iránti fokozott közérdeklődés jeleként értékelhető. Az Infinity Ward FPS-ének rövid teasere kevesebb mint 24 óra alatt 2,2 millió megtekintést ért el… Beszéljünk az adatokról! Az Infinity Ward FPS-ének rövid teaser animációját kevesebb mint 24 óra alatt 2,2 millió megtekintést ért el, míg a Call of Duty: Vanguard első trailerét néhány hónappal a megjelenése után 1,9 milliószor nézték meg. A tartalom viralitásában még nagyobb a különbség:… Olvasd tovább...

10perc.hu

vasarnap.hu

Növekedés.hu